TERMENI ȘI CONDIȚII PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR ȘI/SAU
RESTITUIREA BANILOR


În cazul în care nu vă place sau nu sunteți mulțumit de un produs cumpărat online, aveți ladispoziție 14 zile   a returna produsul și a renunța la contract, fără a da niciun motiv.
Cumpărătorul poate pretinde utilizarea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului, dar este deja responsabil pentru orice pierdere de valoare rezultată în urma unei utilizări care depășește această limită. Acest lucru înseamnă că cumpărătorul poate încerca produsul, dar această utilizare trebuie să fie limitată în măsura în care îi permite să cunoască caracteristicile și natura produsului. Peste acest nivel de utilizare, cumpărătorul este responsabil pentru depreciere.


Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu se accepta produse care au fost: deteriorate de catre dvs. produse ce prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; nu se accepta produse care nu sunt insotite de toate accesorile. Produsele trebuie returnate in ambalajul original Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele intacte, si de toate documentele cu care ti-au fost livrate.


De exemplu, în cazul patinelor, este suficient să le încerci într-un spațiu închis și să te plimbi pentru a cunoaște caracteristicile produsului. Ascuțirea patinelor și utilizarea lor pe gheață este considerată utilizare.


În cazul produselor considerate ca fiind folosite,  personalul nostru poate refuza schimbarea mărimii sau rambursarea prețul produsului.

RETURNAREA PRODUSELOR


Clientii pot returna produsele cumparate, in *ambalajul original, in termen de 14 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Bauerhochei va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.


În cazul în care plata comenzii a fost utilizat un card de credit, rambursarea se va face prin intermediul serviciului utilizat pentru a efectua achiziția (este important că cardul de credit utilizat să fie valabil, în caz contrar rambursarea nu poate fi efectuată). În cazul în care bunurile returnate au fost achiziționate cu un card cadou, suma va fi rambursată pe un card cadou în valoare de suma cheltuită.

În cazul în care ați plătit bunurile în numerar la livrare, noi vom putea rambursa prețul de achiziție cât mai curând posibil prin transfer bancar, dacă ne furnizați numărul de cont bancar.
Bauer Hochei poate reține suma specificată mai sus până când clientul returnează produsul în stare bună (produs nedeteriorat, curat, în ambalajul original). Cumpărătorul are la dispoziție 14 zile de la notificare pentru a ne returna produsul.


Costul de transport pentru returnarea produselor este suportat de către cumpărător.


SCHIMBAREA DIMENSIUNII


În sensul tradițional, schimbarea dimensiunii unui produs este un proces mai lent. Dacă sunteți interesat de o altă mărime a unui anumit model, dar doriți să vă asigurați că acesta nu dispare din gamă înainte ca comanda returnată să ajungă la noi, vă recomandăm să achiziționați noul produs cât mai curând posibil și să returnați produsul achiziționat inițial în conformitate cu procedura de returnare.


Vom face tot posibilul pentru a vă rambursa plata cât mai curând. Vom efectua rambursarea în termen de maxim 14 zile, în conformitate cu legea.

Formular de retur