TERMENI ȘI CONDIȚII PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR ȘI/SAU
RESTITUIREA BANILOR


În cazul în care nu vă place sau nu sunteți mulțumit de un produs cumpărat online, aveți la
dispoziție 14 zile pentru a returna produsul și a renunța la contract, fără a da niciun motiv.
Cumpărătorul poate pretinde utilizarea necesară pentru a stabili natura,
caracteristicile și funcționarea produsului, dar este deja responsabil pentru orice pierdere de
valoare rezultată în urma unei utilizări care depășește această limită. Acest lucru înseamnă că
cumpărătorul poate încerca produsul, dar această utilizare trebuie să fie limitată în măsura în
care îi permite să cunoască caracteristicile și natura produsului.
Peste acest nivel de utilizare, cumpărătorul este responsabil pentru depreciere. De
exemplu, în cazul patinelor, este suficient să le încerci într-un spațiu închis și să te plimbi
pentru a cunoaște caracteristicile produsului. Ascuțirea patinelor și utilizarea lor pe gheață
este considerată utilizare.
În cazul produselor considerate ca fiind folosite, personalul nostru poate refuza
schimbarea mărimii sau rambursarea prețul produsului.


RETURNAREA PRODUSELOR


Prețul de achiziție al produsului returnat va fi rambursat clientului în termen de maximum 14
zile de la data la care am luat cunoștință de anulare. Cu toate acestea, nu putem rambursa
costurile de transport plătite în momentul achiziției.
Suma rambursată clientului va fi rambursată de Bauer Hochei în același mod ca și
metoda de plată utilizată de client. Sub rezerva acordului clientului, putem utiliza o altă
metodă de plată pentru rambursare, dar clientului nu i se va percepe niciun comision
suplimentar.
În cazul în care plata comenzii a fost utilizat un card de credit, rambursarea se va face
prin intermediul serviciului utilizat pentru a efectua achiziția (este important că cardul de
credit utilizat să fie valabil, în caz contrar rambursarea nu poate fi efectuată). În cazul în care
bunurile returnate au fost achiziționate cu un card cadou, suma va fi rambursată pe un card
cadou în valoare de suma cheltuită.

În cazul în care ați plătit bunurile în numerar la livrare, noi vom putea rambursa prețul de
achiziție cât mai curând posibil prin transfer bancar, dacă ne furnizați numărul de cont bancar.
Bauer Hochei poate reține suma specificată mai sus până când clientul returnează produsul
în stare bună (produs nedeteriorat, curat, în ambalajul original). Cumpărătorul are la
dispoziție 14 zile de la notificare pentru a ne returna produsul.


SCHIMBAREA DIMENSIUNII


În sensul tradițional, schimbarea dimensiunii unui produs este un proces mai lent. Dacă
sunteți interesat de o altă mărime a unui anumit model, dar doriți să vă asigurați că acesta nu
dispare din gamă înainte ca comanda returnată să ajungă la noi, vă recomandăm să
achiziționați noul produs cât mai curând posibil și să returnați produsul achiziționat inițial în
conformitate cu procedura de returnare.
Vom face tot posibilul pentru a vă rambursa plata cât mai curând. Vom efectua
rambursarea în termen de maxim 14 zile, în conformitate cu legea.